2011 Vejfest

Endnu engang blev der afholdt en forrygende vejfest i hammergodt vejr og med stor tilslutning af 38 voksne og 17 børn.

Stor tak til alle deltagere.

Festudvalget 2011

2010 Vejfest

Der blev afholdt en vellykket vejfest i hammergodt vejr og med deltagelse af 39 voksne og 19 børn.

Mange tak for den store interesse i årets vejfest.

Festudvalget 2010

Tak fra Kim

Så er det blevet tid til at sige “tak for denne gang”. Vi har solgt vores dejlige hus til Jan, Lotte og deres børn pr. 1/1, og er midlertidigt flyttet til Spørring mens vi venter på at vores nye hus i Hinnerup bliver bygget.

Tak til jer alle for det gode naboskab de forgangne 10 år.

Mange venlig hilsner
Victor, Christoffer, Jeanne og Kim